Yeniden Merhaba!

Standard

Türkiye Münazara Blogu’nu sahip olduğum yoğun iş temposu ve biraz da münazara camiasından uzak kalmam sebebiyle son bir yıldır hiç güncellememiştim. Açıkçası tekrar bu blogla ilgileneceğimi de zannetmiyordum. Ancak geçen bir yıllık sürenin ardından münazarayı özlediğimi ve bu bloga az da olsa zaman ayırabileceğimi farkettim. Umarım bu güzel ve kalıcı bir geri dönüş olur.

Blogu ilk kurduğumda Türkiye münazarası için bir arşiv görevi görmesini istemiştim. Amacım geçmiş turnuva sonuçlarına ve konularına rahatça ulaşılmasını sağlamak ve aynı zamanda bu bilgilerin kaybolup gitmesini engellemeye çalışmaktı. Yeni dönemle birlikte maalesef bu amacımdan vazgeçiyorum. Zira turnuva hakkındaki bilgilere, tablere ulaşmak eskisinden daha zor. Aynı zamanda “arşivcilik” emek isteyen ve zaman alan bir iş. Turnuva bilgilerini elime geçtikçe yine yayınlayacağım ama bu eskisi gibi düzenli olmayacak. “İndeks” olacak mı diye merak eden arkadaşlar olabilir. Maalesef hayır! Üniversiteleri başarılara göre puanlamak benim de heyecan duyduğum münazaraya renk katan bir girişimdi ancak gerçek anlamda adil bir sıralama ortaya koyamadıktan sonra bu işe tekrar başlamanın anlamsız olduğunu düşünüyorum.

Bundan sonra blogda münazarayla ilgili haberlerin yanında kendi yorum ve yazılarıma da yer vermeyi düşünüyorum. Blogu biraz daha “şahsi” bir konuma alacağım yani. Amma velakin sizin de söylemek istediğiniz şeyler olur, bana gönderirseniz seve seve blogda yayınlarım. Hatta böyle bir şey için sizleri cesaretlendirmek de isterim. Bunun yanında uluslararası münazara camiası ve İngiliz parlamenter sistem dışındaki münazara etkinlikleri hakkında daha fazla haber geçmeyi düşünüyorum. Dünyadan haberdar olmakta fayda var. Farkettiğiniz üzere blogun tasarımı da değişti; yukarıda bahsettiğim içeriğe daha uygun, daha minimalist bir tasarıma geçtim. Umarım göze hoş görünüyordur.

Benim anlatacaklarım şimdilik bu kadar. Eğer “blogda şu da olsa iyi olur” dediğiniz bir varsa ya da herhangi bir görüş, katkı, eleştiri sunmak isterseniz gkabacaoglu@gmail.com adresinden ve Facebook üzerinden bana ulaşabilirsiniz. Katkılarınız için şimdiden teşekkürler.

Gökhan KABACAOĞLU

Not: WordPress ücretsiz hesaplarda reklam gösterimine başlamış. Yani sitede göreceğiniz reklamlar bana değil, WordPress’e ait. Bilginize.

Bir Cevap Yazın

